Wednesday, October 1, 2008

Anwers Revealed - Mystery Photos


The guesses today were fabulous!

I really love reading everything you guys wrote in the comments.



The person who got the most right, with five correct items, is Elaine!

Elaine is our grand winner!


The answers that made me laugh the most, but weren't correct, go to Giggle & Cristin!


Surprisingly, the one that stumped a lot of you
and had some very creative guesses was the first photo.

It's not my husband's feather boa (Cristin), or a shower cap from 1964 (Hot Tub Lizzy).
It's not a sponge (lots of you) or macaroni with maggots (Jyl)!
It's definitely NOT Sponge Bob's pubic hair (Giggle!).
gross.





It is just a big sun flower, zoomed in really closely.





No one guessed this one, except Elaine! It was hard, I know.
That's sand art inside a bottle.




Another hard one, sorry.
It's not Beetle Juice's socks with a hole in it (Giggle).
It's a wooden Mexican carving creature.
I don't even know what to call it.


This next one is definitely NOT a sex toy.
Dirty minds, readers!!




It's a toddler sippy cup!





I thought this would be a hard one, but nope, almost everyone got it.





And most of you got this one as well.


Great job!
Thank you so much for playing!
I had some much needed laughter and enjoyed hearing from you all!


28 comments:

Valarie said...

Boy I really did not do good on this one. :[

Cristin said...

I made the funny list again! Thanks Rhea, glad I can crack you up!

Susie said...

I did better on this one too!! Crap! Does that mean that you are going to make it harder now:-(

sassy stephanie said...

I feel so smart to actually have guessed the one you mark "most of you got this one".

gingela5 said...

Wow I don't think I got ANY right. Those were hard!

Jen said...

this is such a great feature. one of these day my brain cells will kick in and I will be able to guess what is what.

Elaine A. said...

So I pulled past with the sand art guess, huh? Awesome.

Thanks for the "linky love" Rhea! : )

david mcmahon said...

Great angles on those shots, Rhea (but put an S in Anwers!!)

Mind of MadMan said...

I'm not even going to tell you what I thought the straw was...
"back stroking in the gutter"

Insane Mama said...

Yea, I would have totally won and made you laugh the hardest IF my freakin computer didn't take a crap on me and I participated

├╝berburber said...

dang it! the sand art really threw me.

Cathy said...

Well I got a few right. These were great pics..

Jump over to my blog YOU HAVE BEEN TAGGED.

Kat said...

I can't believe I didn't even get the switch plate one right. I still think it's really birth control. You are just trying to mess with us. Since I am no longer fodder enough for you, you have moved on to the entire internet. I have your number...

Giggle! said...

Oh come on don't lie!! Show us the real photo of the naked sponge Bob! :-D xx

Veggie Mom said...

Wow--yay for Elaine! Where do you come up with the idea for these?

Krystyn said...

Dang it...I missed them again.

But, you had some great guesses!

SheSue said...

How often do you do this? This looks like fun. Kinda reminds me of those picture find books my kids used to do. Thanks for putting it together.

Justine said...

Award for you on my blog, girl! Shit, I missed your picture game today! Arghhhhhhhh!

Justine :o )

Karen said...

Well I got two right!!!!

That Mexican thingy is ... ummm ... interesting !!!

Karen said...

There you go, I'm back on the stats thingy... :-)

Lula! said...

I'm in Vegas. With a headache. And a broken cell.

But 10 points to me for stopping by to get my Texas Word Tangle fix. RIGHT????

I'll be back when I'm a bit chipper. I know, I know...no need to thank me.

Lula! said...

I'm in Vegas. With a headache. And a broken cell.

But 10 points to me for stopping by to get my Texas Word Tangle fix. RIGHT????

I'll be back when I'm a bit chipper. I know, I know...no need to thank me.

goodfather said...

Wow, I missed almost EVERYTHING. Ha ha! Well, great contest anyway! The pictures were awesome. I don't really do any better with pictures in my wife's photo albums ('Um, that's our daughter, right?')

Just kidding ;).

Live.Love.Eat said...

I commit to next time. Where'd you get this idea anyway? It's great and you do an awesome job with the pics! You're right, the fun is in the guessing!!

CrystalChick said...

I'm sooooo behind. Being sick is yucky.
Just wanted to pop in and say hello. Love that sand art! Totally cool.
Back to catch up a bit later. Have a great day. :)

carrielt said...

Spongebob's pubes! A sex toy! Those were very good guesses!

DysFUNctional Mom said...

I had fun, even though I sucked! lol That sand art is beautiful.

John Deere Mom said...

Damn it...I always miss these and I love them! I need to quit grading papers and BLOG MORE!